helgen ;)!

Publicerat: 2010-07-04 23:40:57

Vilken helg det har varit! Ifredags så var vi ju ute och åt med tjejerna på jobb, nere på beach club, jätte mysigt fick bli ett glas vin för att avsluta veckan på ett trevligt sett ;) När vi hade ätit o såå, så gick vi en liten runda o kolla folk på grönningen o satt o kolla på solnedgången ;) Jätte mysigt!
Sen i lördags var det full fart hela dagen, jag var och handla så jag gjorde en paj som vi skulle äta, o massa melon, o krossa 200 isbitar som vi skulle ha till våra drinkar.. sen skulle det dushas o raka ben o grejjer! Fast det var ju så himla varmt, så man var helt svettig efter dushen jag fick tilloch med dusha i kallvatten, var så jävla varm, hade sprungit upp och ner för alla trappor här hemma o lastat bilen men alla grejjer som skulle med till tesse.. Min bil var helt full!hahah! sen träffades vi hemma hos tesse, o så blev det en god drink där o sen åt vi lite sallad o paj :) Mycket gott! Sen var partyt igång.. Riktigt kul! Vid sju kom vår "taxi" sen bar det i väg ;) HIII! det blev en mycket lyckad kväll! o kvällen bästa citat måste någo vara det som kom från tesse! - vad jobbar ni med ? är ni flaskplockare! hahaahhaha! Så jävla bra!
Eftersom jag var i säng vid 5 tiden, o var uppe igen vid halv elva för att tvätta! (duktigt) Så känner jag nu av att jag är trött! Fast att jag inte gjort något alls idag...

Detta är ett litet urval av bilder, från kvällen men bättre än inget!
Tack för igår chicksen !







Kommentarer ♥
♥ Tesse!!

Hahah...jag fattar fortfarande inte varför det va så roligt??? Det va ju det som var :P

2010-07-05 @ 00:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback