vanliga liv

Publicerat: 2010-08-02 22:42:16

Det är konstigt att man kommer in i sitt "vanliga liv" så snabbt! Jag har bara jobbat 3 dagar sen semestern, o ända så är allt som vanligt igen.. Jag kommer hem vid halvnio, äter lite sen fixar man med något, o idag var det att hänga in o stryka lite kläder! Sen satte jag mig vid tv, o ja ni vet bara softa! O gud vad skönt de var o bara sitta i vår egen soffa! Både patrik o jag har väl haft mer eller mindre panik nu under semestern över hur varmt här har varit uppe i vår lägenhet, o så bara kunna gå ut på vår lilla balkong! Så vi har ju antingen varit på stranden hela dagen eller typ hos mina föräldrar i deras trägård, så vi har ju inte annat an sovit hemma liksom. Så det är faktist rätt mysigt o sitta här hemma nu o bara va! Jag älskar verkligen denne lägenheten även om jag ibland funderar på ett litet hus, eller en marklägenhet! Nu på våren / sommaren, har jag verkligen saknat att inte ha en trägård! Svårt att vänja sig vid lägenhet när man alltid bott i hus! Men men.. Nu är det ju snart höst!
Nu ska jag ta mitt lilla hjärta på en lite kissrunda, sen blir det sängen! Godnatt!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback