tradera.

Publicerat: 2010-08-30 22:30:09

Helgen som varit har jag bara jobbat, hände inget speciellet! Ifredags fick jag o svante ha en myskväll för oss själva.. O sen i lördags gjorde jag inget skulle öppna på söndagen på jobb!
O nu jobbar jag bara imorgon o på onsdag, sen är det ledigt i fyra dagar! Skönt! Ska försöka fixa till min hall nu när jag är ledig! :) Imorgon ska jag o svante börja på första lektionen med honom! Ska bli kul o se hur han sköter sig, tror han kommer bli helt till sig! Jag tycker det ska bli skit skoj! Det blir nog bra!

Mamma har ju dragit in mig i de här tradera träsket, o så säger hon till mig att hon har köpt en mini data för 700.. o jag bara.. VA? Lägg bud till mig med så det gör hon, o sen kommer det fram att det är med eng tangentbort! O tror ni inte jag var den ända som vill ha, men men har köpt en mini data för 450, med engtangenbord! hahaha! Kan alltid ha nytta för den någon gång, om inget annat när jag ska lämna in min egen data nu!
Åh!

Nu ska jag gå med svante, sen blir det sängen!




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback