pw!

Publicerat: 2010-08-09 23:25:34
fy fan vilken dag jag haft på jobb idag!!!! Har jobbat som en gnu! Kändes att det var ett tag sen jag liksom jobba som jag gjorde! Har iaf hängt om 3 väggar, o dom blev mycket fina måste jag säga! ;) Har lite smått o fixa imorgon, men börjar inte från två, rätt skönt! Kan jag fixa lite här hemma utan att känna att jag måste gå o lägga mig! Tesse o jag har varit ute på en PW med, så jävla jobbgit innan man kommer i gång!!! Men väldigt skönt så här efteråt! Gjort mina övningar med! Jävligt duktigt!! Klappar mig själv lite på axlen för de!! ( KLAPP, KLAPP)

Nu går jag ju på Gi eller försöker, har svårt o tänka mig in i allt! Men min plan är iaf att gå ner 3 kilo, o sen får en fast kropp... EFTER alla MINA corona... så är det nu dax o ta tag i sig själv. Så har ett mat schema hur jag ska äta o vad som ska ätas under hela denna veckan! Blir lite irrierad över alla som säger, men nejj du behöver inte gå ner i vikt, tänk på dom som är tjocka! Okej, jag är inte tjock! Men man känner ju själv hur man har gått upp lite, o det är säkert ingen annan som ser det! Men min självkänsla är typ skit över min mage! Fy fan! Plus att jag nu måste köpa nya Bhar, för mina tuttar helt plöstigt också bliv stora!! Fy fan!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback