Min söndag!

Publicerat: 2010-08-08 22:25:12
Vilken söndag det har varit! Känns som om jag har hunnit med hur mycket som, fast ändå ingenting! Skit märklig känsla! iaf, dagen började med att pappa kom o hämta mig vid kvarti tio, så åkte vi in på baklucke loppis i stan! he, det var ju första gången för oss! Hahha jag tyckte det kändes lite pinsamt, vet ingetligen inte varför men iaf, vi satte upp vårt lilla bord!! o då kändes det som vi hade lite lite gemfört med alla andra, eftersom jag bara skulle sälja mina gamla kläder! Ja, dom är ju inte jätte gamla men, jag använder inte de mer! Massa jeans sålde jag och sånt! Iaf, pappa var jätte negativ o trodde inte vi skulle få sålt något alls, men när dom öppna vid klockan 11, så rusa folk in o drog o slet i kläderna!! haha! Men sen kom det ett REGN, som hette duga!! Så alla packa ihop sina grejjer, o även vi! Synd annars hade vi lätt blivit av med allt! Men nu skulle pappa hem o rensa en massa, så ska vi åka ditt en annan helg! hahah! Ja, herregud!
Efter det så ville jag bara hem o mysa med svante, vilket han också ville, blev överlycklig bara jag kom inom dörren, sen kom patrik också hem, så vi hoppa upp i soffan o kolla på sex and the city, det tyckte nog inte patrik var jätte roligt, men men allt i livet kan ju inte vara roligt! Sen somna jag en liten timme, hehe...
Patrik gick med svante, o efter det åkte vi till stan o käka på orginelle, i norra hamnen! Åh det var skit gott! Jag åt tigerräkor i peppar nått! O patrik åt havets läckerheter! ;) haha! fast han gillar inte musslor, bläckfisk eller de, men räkorna gilla han! Jajja, efter det fick vi en p - böter på 300! Fast vi försökt att lösa biljett, men det gick inte! O hon hade satt det två min innan vi kom, så det var lite irriterade!!! Men nu är den betalt lika bra o betala dirket, så man kan slänga den utan att behöva tänka mer på de!!
Har även hunnit bli fin i mitt hår! ;) Ja, mycket hinner man med om man bara vill!


Tyvärr såg inte vårt bakluckeloppis ut riktigt så här, lite regningare o lite minder sol! ;)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback