lördag..

Publicerat: 2010-08-14 23:17:12
jaha, lördag kväll o här sitter jag med svante ;/ Medans patrik är ute som vanligt känns det som ;( Men det går ingen nöd å oss. Det ända som jag verkligen saknar är COLA! Hade typ kunnat död för en kall brukcola nu! Men ska försöka hålla mig i från cola ju, o har klarat en HEL vecka snart! o för er som inte vet, så har jag typ druckigt cola varje dag innan, plus lite corna på de... o det märkte man nu när alla jeans skulle på när man börja jobba! Så slut med de!

Jobb idag har varit nice, roligt att jobba lördag ändå.. Tiden går fort, fast man typ bara hjälper kunder o städar!! Sen är det bara imorgon med, o då slutar jag fem.. skönt!

Sitter o funderar ite på vad jag har för mål i mitt liv, fick frågan för ett tag sen.. vad har du för planer liksom i framtiden.. O jag blev helt tyst, visst man vill ha ett bra jobb, som man trivs med.. o man vill ha man o två barn o volvo typ. Nej men vi vet. Men ut över allt de, vad vill jag göra ? Vad är mina mål ? Det är bara jag själv som hindrar mig, för att inte göra det JAG vill! Nej mitt nya mål kommer bli att göra det jag vill!

Kommentarer ♥
♥ Tesse!!

Nuuu e du tramsig,.....han e inte ute som vanligt...du hade osså kunnat ta ut en sväng om du velat!! Vad är dina mål o drömmar då??

2010-08-15 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback