Hösten.

Publicerat: 2010-08-04 08:15:52
godmorgon!

Idag har man varit uppe med tuppen! Faktist rätt skönt att komma upp, har haft tvätttid nu klockan sju, så det är ju därför jag har gått upp, plus att jag öppnar på jobb idag! Är lite stressad över allt som ska hinnas med på jobb, jag ska fixa skylten, o det har mycket som skulle göras i den denna gången, plus att jag skulle gå igenom vissa väggar! Åh! Jajja, det ska nog gå bra!

Idag när jag gick med svante så såg jag det första lövet falla, o det var oranget! Kan inte riktigt fatta att hösten så smått börjar närmna sig! Samtidigt som jag verkligen vill ha sommaren kvar, så känner jag en längtan till hösten. Det är rätt mysigt at klä på dig tjocka tröjjor, o  tända massa ljus o jaa.. Var årstid har sin charm!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback