God morgon! Jag kan inte sova!! Så jävla j...

Publicerat: 2010-08-13 05:19:42

img_0393 (MMS)

God morgon! Jag kan inte sova!! Så jävla jobbigt! Natten har varit piss, börja med att det kom ett åskväder.. Som gjorde mig skit rädd!! Så vi tog skydd i sängen, Svante, Patrik o jag! Patrik var väl inte så jätte rädd, ville bara sova men jag höll han vaken.. Hi! Varmt som fan blev här ju, med tanke på att alla fönster var stängda. O det är det värsta jag vet o sova i värme! Oh sen vakna jag vid tre, o då åska det igen! O sen har jag mer eller mindre varit vaken! O nu kan jag inte somna!! Hur jävla jobbigt  är inte de! Funderar på att gå ut o gå en runda... Eller sätta i gång ett av snitt rena rama Rolf !! Fan! Måste ju sova, plus att jag har ont i halsen! O är typ helt tätt! Åhhhh!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback