dagen.

Publicerat: 2010-08-16 08:39:27

första semesterdagen, o man går upp klockan åtta! Men vad gör man inte för sin farmor! Idag ska jag o tesse köra till östra karup, o hämta vår farmor sen ska vi åka till väla o köpa en klänning till henne! Men jag misstänker ju att det inte kommer bli någon klänning, för hon är så himla kräsen ! Som tesse typ! hehe!
så nu ska jag köra tänkte jag, får bli inom statoil, o köpa en drick yoghurt hade inget hemma som jag kunde äta! Heeeelt tomt! Efter väla så ska vi se om inte det blir en fika på cafe killeröd...Mys!
vetni vad jag var sugen på innan när jag vakna, bara ta bilen o köra o sen ta in på ett hotell o bara mysa, käka god frulle, o ja ni vet shoppa lite..

Jajja, nu måste jag springa!


farmor o tesse :)






Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback