söndag.

Publicerat: 2010-04-18 16:25:34
goodag gott folk! åh har lite ångest idag.. eller har igentligen haft det nu hela min ledighet, känner att jag inte mår bra.. Patrik var sött idag o kom med frukost på sängen o städa o gick med svante, o fixa o dona <3  efter tre timmar fick han upp mig ur sängen o sen körde vi till stan o köpte varsin kebab, o mös.. Satt o snacka om bara allmänt vad vi vill göra med våra liv. Svårt! Jag känner att det måste hända något snart, annars klarar jag inte mer! Så förbaskat trött på allt...!! Det behövs hända nåogt NU!!!

igår var det släktgille hemma hos kusinvitamin, alltid lika trevligt! Åh, själv blev man utklassad på wii av en fyra åring! ÅH! Jajja, sånt man får ta! tror nog det blir ett wii spel till oss här hemma med! Det är kul o man håller liksom igång!
Ja, sen blev det lite rödvin o en liten drink.. ja en lyckad kväll helt enkelt!

NU ska jag iaf, gå o göra oss varsin caffelatte, tack o hej

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback