.

Publicerat: 2010-04-25 23:08:28
blev en riktigt rolig utgång igår!! Verkligen skönt, jag behövde få dansa av mig.. o bara skratta o ha kul!! visst det är skit kul o dra ut i stan, gå på cardan o såå.. Men att komma ut på sånt som vi var på i går, med live band o hela den biten. är fan så mycket roligare.. Fick ju ta mig en sväng om med anders vi är ju kan man säga bugg vänner! hahahah! vi försöker iaf, dock tyckte jag inte vi fick till det i går som vi brukar..

var segt att köra till jobb idag, efter en roligt kväll plus att det var så fint väder, man ville bara vara ute..  men men sånt är ju livet, bara att leva med det !
nu ska jag hoppa ner i sängen! Godnatt

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback