.

Publicerat: 2010-04-07 22:18:39
åhhh! Nu är jag ledig en dag! som ni såg i mitt andra inlägg var jag på lindex idag! SKULLE kunna handla huuur mycket som! Dom har verkligen gått från en "mamma" butik till en ungdomsbutik dom har blivit lite nya hm för mig, kan gå in där o hitta allt från top till tå! bra där LINDEX!!

hehe, varje dag är ju jag o lilla svante ute och går och oftast på morgonen tar vi samma promenad, o nu när det har varit lite finare väder! så är där ett gamalt par som bor i ett radhus på vägen där vi går, dom är väl typ runt 80, dom är så söta, gubben går lite dåligt men har med sin rulator när här går i trädgården! o tanten hon pysslar med det mesta där! varje morgon så luftar hon deras pyjamaser! och idag vi kvarit åtta var gubben ute och satte upp deras tvättlina! hehe, skratta för mig! Så gulliga dom är haha!!

Nu blir det lite tv, sen ska jag sova!! ha det gott!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback