Åhh! Detta har rent ut sajt varit en skit ...

Publicerat: 2010-04-09 21:41:32

img_6807 (MMS)

Åhh! Detta har rent ut sajt varit en skit dag!!! När jag åkte till jobb idag vAr jag på så gott humör, tyckte det skulle bli kul o jobba!! Sen när jag kommer till jobb o ser våra nya schema, så blev jag så förbannad!!! Alla mina tidiga dagar är nu bortA!!!!! Det är inte klokt, att sluta fyra är liksom heligt om man jobbar på väla, där det blir många kvällar! Plus att jag blivit av med en ledig dag! Åhh, har varit arg o ledsen , o nu när jag kom hem så var jag bara arg o allmänt sur mot Patrik, åhh!! Fan!!! Iaf denn bilden, var från igår när jag skulle hoppa ner i sängen.. Jag älskar han iaf, fast jag inte alltid visar det!!! Nu blir det en öl till sen ska jag nog sova!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback